Alles over

Ruilen & retourneren

Retourneren & ruilen

Hoe werk het?
Het kan gebeuren dat een product niet is wat je ervan had verwacht. Wij proberen hier zo flexibel mogelijk mee om te gaan, maar hanteren een aantal spelregels hiervoor. In het kort; je hebt 14 dagen de tijd om je product te ruilen, m.u.v. fietsen & gebruikte onderdelen, mits het in een originele staat verkeerd. Dus ongebruikt & ongedragen en voorzien van onze labels en etiketten. Ditzelfde geldt ook voor aanbiedingen.

Wanneer je een product wilt retourneren is dit het makkelijkst voor beide partijen om dit in onze winkel te doen. Uiteraard mag je het product versturen, echter zijn de retourkosten dan voor jouw eigen rekening. Na beoordeling ontvang je van ons bericht of wij het product (retour) accepteren en of je je geld terugkrijgt. Retourneer je een artikel i.v.m. een foutieve leveringen en/of een kwaliteitsprobleem vergoeden wij uiteraard deze kosten.

Kan ik alle artikelen retourneren & ruilen?

Helaas is dit niet mogelijk. Onderstaande producten kunnen wij niet retour nemen of ruilen:

• Producten die we je speciaal voor je besteld hebben.
• Producten die zijn samengesteld aan de hand van jouw wensen.
• Producten die in verband met hygiëne niet meer verkocht kunnen worden.
• Producten die voor jou zijn afgesteld en/of rijklaar gemaakt zijn.

    Een fiets kan ik niet retourneren?

    Helaas is dit niet mogelijk. Een fiets heb je al gebruikt en kunnen wij hierdoor niet meer als ‘nieuw’ verkopen. Om ervoor te zorgen dat jij vooraf de juiste keuze gemaakt hebt en het retourneren van je fiets helemaal niet bij je op komt, heb je bij ons de mogelijkheid om een Try the Bike te reserveren. Een mogelijkheid om je potentiele aankoop uitgebreid te testen en te beleven. Meer weten hierover? Klik hier.